Post YOUR Hatchback here
By EgCruiser
Mordiiax wrote:Stylingnörd :P
Ser riktigt bra ut, hoppas våren kommer snabbt nu bara :)

Ikke styling Nørd. men dette er hvordan en Civic eg skulle sett ut når den rulla ut av fabrikken i Japan for 15 år siden :thumb:

leeeeeenge til vår ennå her i Oslo i hvertfall :x
gleder meg til å sette på sommer felgene til sommern :woot:
By smokinsoljah420
#99521 me like me like! not really a fan of rear lips but it looks great on your hatch!! :thumb:
By ej2rey
#99527 I don't understand how ppl like that ugly ass mugen front lip! I think it looks horrible in any car. But hey to each their own right?

The car is coming out nicely. I like what you've done with the wheels.
Sucks you guys have so much freaking snow and salt down there.
By EgCruiser
ej2rey wrote:I don't understand how ppl like that ugly ass mugen front lip! I think it looks horrible in any car. But hey to each their own right?

The car is coming out nicely. I like what you've done with the wheels.
Sucks you guys have so much freaking snow and salt down there.

I think the front lip is you of the nicest ones you can get 2 the eg :thumb:

I fucki..g Hate the Snow :x :x :x :x
Im waiting for the summer, the I will put the last things on the car , then the next thing 2 do whit the car is a 1.6 vtec 157 hp :D
By EgCruiser
smokinsoljah420 wrote:me like me like! not really a fan of rear lips but it looks great on your hatch!! :thumb:

Thanks man :thumb:
By EgCruiser
#100527 ok,getting ready for "bad" comments. but i Really like this big exhaust I put on my car this Saturday , And it really makes a Hard sound. not so much "roooaaarrrr" if you know what im trying 2 say haha
Image
Image
Image
GOD DAMN I hate the snow. I really want 2 put on ma summer rims :x
Image
Some Pictures from my "tuning" garage. And i Call it:
Snake Oil, Japanese performance shop hehe SOJPS
Image
Image
Image
By Mordiiax
#100550 Ser riktigt fint ut det där! Blir fan sugen att köpa nya framlyktor jag med när jag ser bilderna.

Hade du någon sänkning på gång eller vad sa du? Det är i mitt tycke det enda som saknas nu :)
By EgCruiser
Mordiiax wrote:Ser riktigt fint ut det där! Blir fan sugen att köpa nya framlyktor jag med när jag ser bilderna.

Hade du någon sänkning på gång eller vad sa du? Det är i mitt tycke det enda som saknas nu :)

glasøgon smurfen. hehe den er senket 40mm fremme og bak :thumb:
:woot:
By Mordiiax
#100988 Då har du mycket kvar att sänka :thumb:
By EgCruiser
Mordiiax wrote:Då har du mycket kvar att sänka :thumb:

da tar du feil.. for her i byn er det "max" av hva som går :thumb:
By EgCruiser
Krepsen80 wrote:
Mordiiax wrote:Då har du mycket kvar att sänka :thumb:

I second that

http://www.youtube.com/watch?v=Yl5zUkHfMBE :lol:

haha sier du som bor i Norge, prøv bruk bilen din i oslo hverdag "alle" steder. se hvor langt du kommer før du ødlegger civicen . 40 mm er max av hva som lar seg gjøre året rundt.. pluss bildet er jo alldeles ikke på rett assfalt. se på de andre bildene . så ser du den er mer en lav nokk
Er noen av oss som ikke har 8 biler på gården. en gammel opel som man kan bruke til jobb haha
By edc
#102369 Inspite of all that snow, your hatch is still so clean!

Nice fitment on you rear lip. :)